בן גביר בביקורת על העסקה המתגבשת: "הזיה"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר בביקורת על העסקה המתגבשת: "הזיה"

    השר בן גביר: "אני מוטרד כי שוב ממדרים אותנו. אתם זוכרים ששחררנו את גלעד שליט, הוצאנו את סינוואר וחבריו, והבאנו על עצמנו את הצרה הזו. גנץ ואייזנקוט גוררים את הקבינט למחוזות לא טובים"

    צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מזהיר מפני עסקה מסוכנת עם החמאס. בראיון שהעניק לתכנית הפטריוטים ב'ערוץ 14', אמר השר בן גביר: "אני מאוד מוטרד כי מדברים עכשיו על איזושהי עסקה. אני מוטרד כי שוב ממדרים אותנו, ושוב לא מספרים לנו את האמת. ושוב דוחקים אותנו לצד. השמועות הן שעוד פעם מדינת ישראל הולכת לעשות טעות מאוד מאוד גדולה בסגנון שנעשה בעסקת שליט. אתם זוכרים ששחררנו את גלעד שליט, הוצאנו את סינוואר וחבריו, והבאנו על עצמנו את הצרה הזו".

    בן גביר הוסיף: "אבל יש דבר נוסף, וזה הקונספציה של הקבינט מלחמה, ואתה יודע מה, אני לא מדבר איתך על כל מה שאמרתי בכל השנים האחרונות, אלא על מה שקורה עכשיו: דיברו על עסקה של 80, ירד ל-70, יורד ל-50. לא מכניסים מזון, אחרי זה אמרו שלא מכניסים דלק, עכשיו דלק".

    הוא תקף את החלטות הקבינט המצומצם: "אני שואל איך אנחנו יכולים לעשות את זה? איך אתה יכול להכניס לשם טיפת דלק כשאתה יודע שאין לך צלב אדום על התינוקות, על הילדים, על הנשים. זה טמטום! זו הזיה! לצערי, גנץ ואייזנקוט גוררים את הקבינט למחוזות לא טובים".



    0 תגובות